اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

غیبت نماینده مشهد در لیگ باشگاه‌های دوومیدانی بانوان | ورزشکاران استان پیراهن شهر‌های دیگر را به تن می‌کنند

  • کد خبر: ۴۰۹۵۰
  • ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
غیبت نماینده مشهد در لیگ باشگاه‌های دوومیدانی بانوان | ورزشکاران استان پیراهن شهر‌های دیگر را به تن می‌کنند
براساس اعلام فدراسیون، ۸ روز دیگر نخستین مرحله لیگ باشگاه‌های دوومیدانی بانوان ایران برگزار می‌شود؛ اما خبری از حضور نماینده مشهد در این رقابت‌ها نیست.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ شهریور سال گذشته بود که تیم بانوان خراسان رضوی بعد از ۵ سال دوری از لیگ باشگاه‌های دوومیدانی کشور، با حمایت شورای اسلامی شهرمشهد با نام باشگاه شهر مشهد راهی این رقابت‌ها شد و توانست رده سوم کشور را از آنِ خود کند؛ اما امسال خبر‌های خوبی شنیده نمی‌شود و قرار نیست تیمی از خراسان رضوی راهی این رقابت‌ها شود.

بر اساس اعلام فدراسیون دو و‌میدانی، این مسابقات در رده سنی بزرگ‌سالان در ۳ مرحله و در رده سنی جوانان در ۲ مرحله برگزار خواهد شد. مرحله اول مسابقات بانوان ۱۷ و ۱۸ شهریورماه و در هفته آینده برگزار می‌شود و ۳۰ شهریور و اواسط مهر مراحل دیگر این رقابت‌ها دنبال می‌شود. حمیده جوان، سرمربی مشهدی‌ها در فصل گذشته، در‌باره غیبت تیم استان در فصل جدید اظهار کرد: متأسفانه امسال بانوان تیمی در لیگ ندارند. از سال گذشته هم هنوز کلی بدهی روی دست هیئت مانده است. در‌حالی‌که شورای شهر مشهد قول کمک صدمیلیونی به این تیم داده بود، به این قول عمل نشد و حتی پول هتل هم پرداخت نشده است. با این شرایط دیگر امکان حضور تیمی از مشهد وجود نداشت.
 
او ادامه داد: به‌همین‌خاطر امسال هدایت تیم پلیمر خلیج فارس، نماینده خرم‌آباد در لیگ، را برعهده گرفتم و توانستم ظرفیتی برای حضور ملی‌پوشان و ورزشکاران مشهدی در این تیم بگیرم؛ زیرا تیم اکثرا بومی بسته شده است و توانستم ۵ ورزشکار مشهدی را با خودم به این تیم ببرم. به‌جز این ورزشکاران فکر می‌کنم تنها سه‌چهار دوومیدانی‌کار خراسانی توانستند تیم داشته باشند و مابقی آن‌ها بدون تیم مانده‌اند و قید حضور در رقابت‌ها را زده‌اند. همه این ورزشکاران با سختی در ایام قرنطینه تمرینات خود را ادامه دادند تا در مسابقات شرکت کنند؛ اما شهرشان تیمی در لیگ ندارد. این مربی دوومیدانی خاطرنشان کرد: امسال تیم آسان‌پرداخت نیز حضور ندارد و ورزشکاران در چند تیم دیگر پراکنده شده‌اند.

جوان، مربی مشهدی ملی‌پوشان، با گلایه از تبعیض بین ورزش‌های مختلف بانوان تصریح کرد: شاید این تفاوت‌ها در ورزش مردان بسیار زیاد باشد و فوتبال در اولویت باشد، اما در ورزش بانوان که پوشش رسانه‌ای کمی دارد و همگی در یک سطح هستند، چرا باید بین رشته‌های فوتسال و دوومیدانی تبعیض قائل شد و به قول‌هایی که فصل قبل دادند، عمل نکنند.


اما و‌اگر در برگزاری مسابقات

فدراسیون دوومیدانی چند روز پیش توانست با گرفتن مجوز از ستاد مقابله با کرونا مسابقات رکوردگیری و جایزه بزرگ را در تهران با حضور بیش از ۱۰۰ دوومیدانی‌کار در ۲ روز برگزار کند؛ رقابت‌هایی که چندان طبق پروتکل‌های بهداشتی نیز پیش نرفت و حضور پرتعداد افراد متفرقه در فضای پیست آفتاب انقلاب تهران صدای دوومیدانی‌کاران را درآورد و از این موضوع شکایت داشتند، زیرا ورزشکاران همگی با نتایج منفی تست پی‌سی‌آر در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند، اما فضای شلوغ پیست آن‌ها را غافل‌گیر کرد. با این شرایط باید دید برای یک هفته دیگر مجوزی برای شروع لیگ باشگاه‌های دوومیدانی بانوان و مردان صادر می‌شود یا نه.


خداحافظی موقتی یکی از مشهدی‌ها با لیگ

در کنار ملی‌پوشان و قهرمانان مشهدی که توانستند تیمی برای خود پیدا کنند، یکی از دختران رکورددار مشهدی همراهی تیمش در فصل جدید لیگ برتر دوومیدانی را نیز از دست داد. در رقابت‌های جایزه بزرگی که هفته گذشته برگزار شد، فائزه نسایی، دختر رکورددار و دونده سرعت مشهد، در ۱۰۰ متر با بدشانسی روی سکو قرار نگرفت و با اختلاف ۱۱صدم ثانیه، سومی را از دست داد و چهارم شد. نسایی دو‌سه روز بعد از مسابقات، عکسی از بستری بودنش در بیمارستان در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده و از عمل آپاندیس خود خبر داد که باعث شده تا تیم باشگاهی اش را در لیگ نتواند همراهی کند. درباره ناکامی در رکوردگیری نیز از آسیب پای چپ خود از ۲ ناحیه آشیل و همسترینگ گفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->